sobota, 23 czerwca 2012

Pielęgnacja twarzy po 30-stce -Vichy LiftActiv Retinol HA na noc

Jako że już dwudziestolatką nie jestem trzeba intensywnie smarować się różnego rodzaju specyfikami, które opóźniają procesy starzenia i sprawiają, że cera wygląda nieskazitelnie gładko:)
Właśnie skończyłam opakowanie kremu  na noc z firmy Vichy LiftActiv retinol HA.
W skład kremu wchodzę potrójna dawka kwasu hialuronowego + Retinol A.
 Krem ma pojemność 30 ml a kosztuje ok 120 zł w zależności od apteki. Ja swój dostałam na urodziny w dwupaku wraz z mleczkiem do demakijażu.

Moje wrażenia:
Plusy
- dobrze nawilża,
-  nie pozostawia uczucia ciężkości na skórze
- szybko się wchłania
-  nie roluje się na twarzy
- ładnie pachnie
-  fajne opakowanie z dozownikiem bardzo higieniczne ( ale nie wiem  ile w środku kremu jeszcze zostało nie wypompowanego)

Spektakularnego efektu wygładzenia zmarszczek nie zauważyłam, ale pewnie dlatego, że jak na razie nie mam ich zbyt wiele. Zakładam że ten krem to inwestycja aby zmarszczek w przyszłości było jak najmniej:)

Jedynym minusem to cena która jest dosyć wysoka jak za krem o pojemności 30 ml.

A wy stosujecie kremy przeciwzmarszczkowe? 




1 komentarz:

  1. Ostatnio zastanawiam się nad kupnem tego właśńie kremu ale nie wiem czy nie wybiorę jednak ponownie Ysthial+ z Avene. Może zrobię losowanie?

    OdpowiedzUsuń