środa, 13 czerwca 2012

Polecam aptekę internetową.....

gdzie można znaleźć produkty tańsze niż w innych sieciówkach.
Ja się w niej zaopatruję w płyn miceralny Bioderma Sensibio.
Osobiście jestem prawie 1 w miesiącu w Krakowie ( bo to moje rodzinne miasto) i kupuję Biodermę za 35 zł dwa opakowania po 250 ml.

Ale na stronie apteki znalazłam Biodermę płyn micelarny za 39 zł 2x250 ml plus koszt przesyłki.
(  jeśli jesteś z Krakowa bądź okolic możesz odebrać produkty osobiście nie płacąc za przesyłkę)
zapraszam do apteki niezapominajka podaję  stronę dla zainteresowanych
 http://www.e-apteka-niezapominajka.pl


5 komentarzy:

  1. zaraz zajrzę na stronę tej apteki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuullaa ale właśnie chodzi o to że można zamówić przez intenet produkty ze strony tej apteki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że DW wygląda na Tobie fenomenalnie. Nie ma ciężkości, tapety. A skórę masz ładną. Chyba byłoby mi szkoda ją przykrywać podkładem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola:) jestem mega bladziochem i bez podkładu na twarzy czuję się jakoś nie swojo:)

      Usuń