środa, 14 grudnia 2011

Pierwszy makijaż wykonany na mnie dla Matleeny na konkurs:)

Zgłaszam swą chęć szczerą na udział w konkursie makijażowym organizowanym przez Matleenę link do konkursu http://matleenamakeup.blogspot.com/2011/11/swiateczny-konkurs-makijazowy.html
Makijaż wykonany przeze mnie na mej osobie. Niestety światło w moim mieszkaniu jest marne do robienia zdjęć są trochę nieżółcone, nie wiem jak inne dziewczyny robią foty że wychodzą im takie piękne portrety makijaży, no ale cóż jedną z zasad jest amatorskie zdjęcia więc akurat ten wymóg spełniam w 100%;) a że fajne nagrody do wygrania to co mi szkodzi:)
Makijaż utrzymany w tonacji brązowo-fioletowej, lubię takie kolory na świąteczne obcowanie z rodziną. Hmmm może uda mi się zamieścić jeszcze jakis inny makijaż;) jak mi światło dopisze

2 komentarze: