sobota, 29 grudnia 2012

Makijaż zimową porą -Aga

Już dawno nie malowałam i postanowiłam nawiązać od nowa współpracę z dobrą znajomą fotografką Kasią, dla której w zamian za zdjęcia maluję modelki. Zawsze to kolejne doświadczenia zdobyte na nowych twarzach. Nową twarzą była Agnieszka bardzo młoda zdolna dziewczyna, dla której pozowanie to hobby. Aga z racji wieku ma piękną nieskazitelną twarz na której zbyt wiele nie musiałam robić. Makijaż była bardzo szybki czas to ok. 30min, , ponieważ zajęłyśmy miejsce w warszawskiej Arkadii z której nas trochę poganiali;)
W makijażu użyłam cienie Inglot, czarny matowy, wraz z ciemnym perłowym fioletem 446, do tego srebrny perłowy cień 447 oraz pyłek z My Secret w kolorze srebrnym, który  bardzo kiepsko się trzyma się na powiekach a lubi osypywać się na resztę twarzy czego nie lubię.
A tak makijaż prezentował się na sesji:)

5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż - idealny na zimę, pięknie podkreślone oczy :)
    obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń