piątek, 23 listopada 2012

Zniżkowy zawrót głowy czyli 40% obniżki na kolorówkę w Rossmanie

Wszyscy już wiedzą o zniżce w Rossmanie???
 hmmm chyba tak, szaleństwo cenowe trwać będzie tydzień czyli od 22.11 do 28.11 zniżka 40% na cały kolorowy asortyment. Także spieszcie się póki na półkach coś jest i można wybierać:)
Ja za bardzo nie poszalałam bo wszystkiego mam pod dostatkiem, potrzebowałam jedynie sypkiego pudru do twarzy do utrwalanie makijażu, bo mój Vichy dermablend już na wyczerpaniu. Uznałam, że warto kupić lakier w kolorze burgundowym  jakże modnym w tym sezonie, i szukałam też drogeryjnej kredki do oczu w kolorze czarnym która nie będzie się odbijać na moich powiekach.
Oto lista  zwycięców których będę testować:

- Sypki puder Manhattan  Soft Mat Loose Powder w kolorze Natural 1 poj. 20 g.  ( ma być matująco fiksujący, polecany do cery miesznaj i tłustej, na razie testowany z tonującym kremem nie dał rady mnie zmatowić na dłużnej niż 2 godziny :( ) zobaczymy co będzie dalej
- Dałam szansę kredce do oczu marki Astor - Colour proof definer automatic eyeliner w kolorze 009 czarny - (całkiem dobrze się ją aplikuję, jest wysuwana co jest jej dużym plusem. Właśnie ją testuje i widzę że na powiece z bazą ma się o niebo lepiej niż na drugiej gdzie bez bazy po prosu się odbija i zanika)
- ostatnia zdobycz to lakier do paznokci miss sporty - Lasting colour up to 7 days - w kolorze borowym 340, właśnie pomalowałam nim  paznokcie, dobrze się aplikuje pędzelek nie robi smug, za co ogromny plus , a kolor po dwóch warstwach dokładnie taki jakiego poszukiwałam czyli modny burgund, ile się utrzyma na moich paznokciach ...... 7 dni mu nie daje , ale zobaczymy.

5 komentarzy:

  1. Muszę skorzystać z tej obniżki w Rossmanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez myslalam o tym pudrze z manhatana, ale ostatnio zakupilam inny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet do Rossmana nie poszłam, jakoś mi nie po drodze było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog . Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń