środa, 19 stycznia 2011

Makijaż dla Oli w kolorach szaro- różowym

I tak oto mam przyjemność przedstawić kolejną sesję , z udziałem modeliny Oli z , którą pierwszy raz przyszło mi pracować :)oraz Kasi Banaszek ( fotograf)  . Sesja niby w styczniu a okazało się że będzie w ciepłym powiewie wczesnej wiosny, tzn że modelka nie zamarzła :) Makijaż wykonany w kolorach szaro- różowym, standardowo wykorzystane cienie z Inglota ( na całą powiekę ruchomą matowy jasny cień 351, w wewnętrznym kąciku oka kolor różowy 144, kredka firmy Kobo w kolorze grafitowym, matowy cień Stila w kolorze sojama ( kolor grafitowo-szary) Na ustach błyszczyk, niestety już się nauczyłam że na sesję lepiej używać matowych kolorów do ust aby nie robić odblasków.

Mam nadzieję że się spodoba , komentarze mile widziane:) zalecane oglądanie w powiększeniu (kliknij na obrazek):D

1 komentarz:

  1. super!! podobają mi się Twoje makijaże:) dużo ciekawych i przydatnych inf. do czytania:)

    OdpowiedzUsuń